Happis

Idag ska jag, U och B en tur till Happis, vi ska på image186 och så ska vi på en nyöppnad jättestor
image187godisbutik. Mmmm så gott med godis, näe, egentligen så är det ju inte det.
M: Jag lovar att bara köpa liiiite!

Har idag pratat med doktorn och han skulle försöka ordna så att jag, kanske redan i morgon får komma till image184 Sunderbyn och reumatologen, han skulle höra av sig till mig under dagen.

Har nyss sett på image185 som jag spelade in igår. Jag skulle också vilja ha besök av dom där gossarna! Inte bara för att de är fina att se på utan för att de gör så himla fint där dom drar fram. Hela huset skulle behöva fixas till här. Fast köket är nog det jag allra helst skulle vilja få gjort!

Nu ska jag surfa vidare, ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Jezzan

Ja tack för komplimangen, kommer nog aldrig bli nåt annat än ett orginal (flabbar högt så jag trillar ur stolen och slår huvudet i fönsterkarmen bakom mig)Hoppas ni haft en härlig dag på IKEA. Strax igen en resa dit, fasen jag flyttar ju till värsta våningen på 112,5 kvm snart och måste fylla den med krejjor! Kram på dig och hoppas fingret blir bättre snart så man får höra dig skratta på jobbet igen...

2007-10-18 @ 11:19:24
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Du hade mycket på gång i dag,hoppas reumatologen kan hjälpa dig med ditt finger.

Kramar till dig

2007-10-18 @ 14:48:07
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Maria

hur många kilo köpte du?!?!

2007-10-18 @ 16:24:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0