Fortfarande ont

Närå, det blev inte bättre av sprutan, har ringt doktorn idag, han sjukskrev mig en vecka, till att börja med, han sa att det inte är så bra att ta en ny spruta för tidigt, helst ska det gå 14 dagar, så om det håller i sig så ska jag nog få en spruta till i slutet av nästa vecka och då ev förlängd sjukskrivning.
Han skulle även ordna med en röntgen. Proverna jag tog visade inget, allt såg bra ut, tur att nåt är bra iallafall.

Just nu mår jag jävligt dåligt, det finns inget positivt i mitt liv, gråten ligger och lurpassar hela tiden och mellan varven så forsar bara tårarna, kan inte riktigt kontrollera det, jävligt jobbigt!

Nu är det TV: som gäller, hoppas ni andra har det bra!

En bild måste jag iallafall få muntra upp med:

image167

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Härliga bilder du lagt in! Jag håller tummarn att ditt finger snart blir bättre. Vet hur det är att ha ont och det är inte roligt. Det blir ju inte bättre att man har jäv.... ont och läkarne ej hittar någon orsak. Så var det för mig i flera år. (har själv suttit hemma och bölat många ggr pga av värk)Du måste ju bara bli bra så man har någon att skratta med på jobbet. Krya på dig!!! = ))

2007-10-03 @ 10:43:20
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0