Doktorbesök

Idag har jag varit på besök hos doktorn igen, den här gången fick jag kortisonspruta i senfästet istället, hoppas nu på att det blir OK den här gången. Blev sjukskriven en vecka till, så det är väl bara att knipa tår och hålla tummar för att det blir bra. Det kändes iallafall när han sprutade idag, det gjorde det inte sist, fast sen har jag inte haft ont alls, så jag är lite skeptisk ändå, men han sa att jag skulle vänta minst 3 dagar innan jag börjar ta tu nåt, är det inte bättre till i mitten på nästa vecka så skulle jag höra av mig - klart som korvspad att jag hör av mig, jag kommer att trakassera honom tills fingret är bra och så är det med det!!

Solen skiner på oss även idag, fast det är kallt, brr, man vill på att frysa litegrann, men det är väl som det ska då, hösten ska väl vara så här.

Idag kommer min mamma och pappa på besök, de ska stanna till på söndag, tänkte passa på att få lite hjälp med att sätta bort sommarmöblerna, jag är ju inte så bra bärhjälp just nu. Dom skulle mer än gärna fått stanna lite längre, synd att mamma jobbar, annars hade hon fått baka lite åt mig, har slut det mesta och själv ska jag ju (tyvärr) inte hålla på så mycket med det, men nån sockerkaka el liknande ska jag nog kunna fixa i allafall.

Nu ska jag strax iväg och hämta S från 6-års, sen lär man väl få höra: - kommer aldrig mormor och morfar nån gång? När kommer dom? Vilken tid ska dom vara här? osv osv. Jag hoppas dom kommer ganska snart när vi kommit hem från skolan annars får man väl sår i öronen. :)

Ha en underbar helg alla!!

En fredagsbild:

image175


Kommentarer
Postat av: Maria

Varför ingen underdel på karln??? Och nu håller du dej från att röra fingret!!

2007-10-12 @ 18:44:24
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Vilken snygging du hittat,är det doktorn mån tro fniss,fniss.

Ha det gott / Anna-Carin

2007-10-13 @ 14:47:28
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0