Det håller i sig

Tackar så mycket för att ni alla har hållit tummarna för mig, det verkar fungera för det är likasamma som igår.
Kunde naturligtvis inte hålla mig utan jag började dagen med att baka bullar OH SÅ KULIGT DET VAR!!!
Sen fortsatte jag av bara farten med att städa toaletterna och dammsuga, har även satt på lite fläskfile på spisen, känns helt underbart.
Mina livsandar har börjat vakna - till gubbens förtret!! Han håller mest för öronen just nu, för jag har börjat pladddra på om att vi skulle kanske börja tapetsera i rummen som vi redan har köpt tapeter till, kanske också sätta igång att fixa till köket - har kolla på kakel idag, oh, så jag skulle kunna fixa just nu!! Men gubben vill inte lika mycket som jag, konstigt eller hur?! Han tycker mest att jag är jobbig, tyckte nog att det var ganska så skönt tidigare när jag inte orkade/kunde göra så mycket. Men men, oj jag har ju så mycket att ta igen nu!

Måste nog ringa doktorn till veckan ändå för att rådfråga om det är så bra att börja jobba fast det inte är riktigt bra, jag vill ju jättegärna men är lite orolig att det ska bli värre, det vill man ju inte.

Jag har äntligen också fått in lite bilder från kameran, gubben var tvungen att hjälpa mig, är urdålig på sånt, sen visade det sig att vi inte fick plats med alla bilder, han måste rensa upp lite men det ville han inte göra idag, taskig gubbe man har!

Här kommer iallfall några av bilderna som jag fotat:

En fin liten sommarblomma:       Här en till: 

Så här fin är våran husvagn inuti:

                    







Ha en skön söndag!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Hej på dig! du hann med mycket i går,visst är det kul att baka.Jag tror jag ska göra matbröd i dag.
Heter det matbröd!! jaja,du vet va jag menar :-)En del självklara ord låter ibland så konstigt när man uttalar dem i huvudet,eller hur?matbröd låter mer som något
man stoppar i maten :-)

Ha det bra / Anna-Carin

2007-10-22 @ 08:53:28
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Energin hoppa över hinder ibland.. allt ska göras just då.. så är det här oxså, men man får hejda sig en smula så man inte åker på en propp..
Lugnt och fint med Verums Hälsofil:-)
Tjingeling

2007-10-22 @ 10:22:10
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0