Blåsdag

Idag håller vi nästan på att blåsa bort här, jag har försökt haft ytterdörren öppen för att det blev så varmt inne, men se det gick inte, den blåste igen hela tiden, försökte sätta sko ivägen men då blåste allt inne iväg så det var lika bra att stänga igen!
Har städat idag, slängt ut sängkläder och tvättat, tvättat, tvättat, alldeles nyss plockade jag ur sista maskinen, nu är det bara torktumlaren som går för 3:e gången idag.

Till middag blev det klyftpotatis (egna), morötter, paprika i ugn och kotletter, mmm det var ljuvligt gott! Blev över så jag får med mig till lunch imorron.
Har även suttit en stund och försökt göra matlista inför veckan, herregud så svårt det är att hitta på vad man ska äta, vill på att bli precis samma mat vecka ut och vecka in, det är bara veckodag som byts.
Vad brukar ni andra ha för mat i veckorna?

Snart är det Ensam mamma söker på 3:an, det ska jag inte missa.

Maria och Ulle:  Ska ni campa till helgen?
Vi ska nog på Arcus camping och bo där fre-sön när det är Hantverksmässa, det skulle ju vara kul med grannar. :)

Nu ska jag surfa vidare och se vad Magnus Uggla sysslat med idag!

See you!

OK, en bild kan ni väl få också:

image213




Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:skafferep

Städade gjorde vi i går.Men dammsuga måste jag göra varje dag,pga alla djur.I dag har jag och maken tillbringat många timmar vid datorn,men nu så ger vi oss.Det blir tv kl 21 på 4:an

Kram på dig!

2007-10-28 @ 20:05:02
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: maja M

Tok-roliga foton som jag gillar.
Har han hamnat på fel bana?

2007-10-29 @ 19:49:53
Postat av: maja M

Kul att hitta bloggar av 40 åriga kvinnor för jag är ju det själv.

2007-10-29 @ 19:59:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0