3:e gången

Idag är det 3:e gången jag fick kortisonspruta, hoppas det är 3:e gången gillt så det blir bra nu då!
Jag har även varit till arbetsterapeuten och fått en skena för att avlasta fingret, den är jätteskön att ha.
Han sjukskrev mig bara till den 24:e så han måste ju verkligen tro att det ska blir rätt den här gången, vi får hoppas att han får rätt.

Annars har det inte hänt så mycket här, jag har kollat på lite film, plockat ur tvätt och diskmaskinerna. Det är i stort sett allt som hänt förutom doktorbesöket då.

Har nyss hämtat hem lillkillen från 6-års också så nu börjar det vara lite liv och rörelse härhemma, storgrabbarna har också kommit hem.

Jag är jättetrött idag, var ju som sagt till Happis igår, herregud vad roligt vi hade! Jag njöt verkligen, men som sagt trött har jag varit, är ju inte van vid sånt ös, har ju haft det lugnt och tyst i flera veckor.
Vi bara måste göra om det igen! Tack tjejer!

Nu orkar jag inte skriva mer, måste vila fingret, jag försöker visserligen använda det så lite som möjligt, men ni vet....

Ha en bra fredageftermiddag/kväll alla

Kommentarer
Postat av: Anna-Carins:kafferep

Jag önskar dig en trevlig helg och hoppas att du snart är bra i fingret.

kram på dig / Anna-Carin

2007-10-20 @ 11:02:39
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0