Palt

Idag har jag gjort palt till middag, det var underbart gott, har längtat efter palt ett bra tag nu. Jag stekte bacon till, de var jävligt salta, men gott ändå. Lär väl få dricka vatten som en tok ikväll, med nattkissning som följd :)

Det har varit jättefint väder här idag, vi har haft ca 10 grader kallt och solsken, jättefint. Jag försökte ta några bilder med min mobil, men jag tror inte ljuset blev så bra som i verkligheten, men här kommer resultatet i allafall:

              


Ha en bra fredag och glöm inte Idol!

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vad mycket snö ni har! jag har inte varit ut på några dagar,tror den mesta snön är bota,vi har + grader.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-11-17 @ 11:50:55
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0