På jobbet

Jag är ännu kvar på jobbet, jobbar till 18.30 idag, just nu är det jättelugnt, ringer nästan ingenting, inte gör det nåt! :) Då hinner jag ju skriva av mig lite.

Innan jag for iväg på jobbet idag hann jag städa därhemma, inte så mycket, men lite dammsugning och städning av toaletterna blev det, såg även Från Koja till slott som jag spelat in.

När jag kommer hem så har gubben hunnit iväg, han ska på Skolrådsmöte ikväll så jag lär väl inte få se honom förrän vid 21-tiden och då är det hög tid för mig att gå och sova, ska nämligen börja jobba 7 i morron bitti så jag måste gå och sova tidigt för att orka upp.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej!när jag skriver detta är du redan på ditt arbete.Hoppas dagen är bra/ kram Anna-Carin

2007-11-08 @ 11:24:55
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0