Ny vecka

måndag och ny vecka! IGEN!! Tänk vad helgerna går fort, man hinner knappt gå hem från jobbet på fredag förrän man är tillbaka och det är måndag.

Jag har hunnit en del i helgen, igår städade jag akvariet och passade då på att fixa till i hallen, bytte mattor och gardiner, dammtorkade och skurade.
Jag har nämligen akvariet stående på en byrå i hallen och för att kunna byta matta är jag tvungen att antingen lyfta byrån med akvariet på el så tömma akvariet och sen byta matta, det var betydligt lättare att tömma akvariet och byta matta, det var ändå välbehövligt, nu har dom så rent och fint.



Idag har jag jobbat ill kl 15.00, det var skönt att få gå hem, det har ringt en hel del på eftermiddan. Just nu har jag en liten tendens till att få huvudvärk pga att jag är trött, jag hoppas att det inte bryter ut.
Ska skjutsa äldste sonen på klarinettspelning på en stund, sen blir det pappas tur hämta honom när han är klar.

Nu tog det tvärnit, ha det så gott alla som orkar läsa det jag skriver!





Kommentarer
Postat av: Jezzan

tackar så mycket......... kan ju behövas suck, vilken röra och när man är ensam och stökar med allt.. fyyyyy :D Men det blir bättre och bättre dag för dag hahahahhahaaa

2007-11-26 @ 18:05:42
URL: http://www.jezzanskrypin.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:S kafferep

Du tömmer väl inte ur hela akvariet med vatten!?
Du vet väl att fiskarna kan dö då.
Du får tömma en tredje del vatten när du gör byte.
Ha det bra/ Anna-Carin

2007-11-27 @ 11:21:44
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Ulrika

Du är ju flitig du! Fast jag har gjort liknande saker i dag bytt gardiner och sånt.

2007-11-27 @ 13:40:58
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0