FRIDAY

Så var det fredag igen, fan så veckorna går fort, man hinner ju inte med! Nästa helg är det 1:a advent.

Nästa lördag ska jag iväg med någa kompisar och få lära mig hur man ska sminka sig, det ska bli jättekul, jag är en sån här människa som aldrig sminkar sig, försöker om det är fest, brukar oftast tycka att jag ser för djävlig ut och så torkar jag bort det igen. Jag hoppas man kommer ihåg vad man får lära sig.

Idag har jag jobbat till kl 16.00, fy fan vilken tid det är att sluta, det känns som sena kvällen och sen all trafik när man ska hem!!! herregud, det är ju bilar överallt och ingen jävel kan köra :) De kör in i arslet på en el så kör dom inte alls så man får stå halva dan och vänta, nej, nog är det tur att man är ensam i bilen, för jag är en sån som gapar och låter när jag sitter bakom ratten!

Imorgon ska jag baka en kaka till E, det blir en rosa kaka, den är jättegod, den har en hel flaska citroncedro i smeten, det är en långpannekaka.

Just nu håller gubben på att göra sig snygg, han ska nämligen på julbord ikväll, jag ville inte följa med, det är så himla jobbigt när man är allergiker så jag låter hellre bli, sen är det ju Idol också och det vill man ju inte missa!

Jag har svängt lite när det gäller Idol, först hade jag ju Andreas och Amanda som mina favoriter, men jag börjar mer och mer gå över till Marie, hon kan ju sjunga i stort sett vad som helst, det verkar inte finnas nån genre som hon inte kan!  Synd bara att hon ser ut som Tina Turner när hon dansar :) Det blir nog till att rösta på henne ikväll.

[Bild: Hemma hos Marie FOTO: TV4]

Det var allt om inget för den här gången

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Tänk att du är som mig och pratar med medtrafikanterna :) I måndags kväll körde en j***l ut alldeles framför mig från "jobbet" korsningen på Nyborgsvägen och det kom bara: "men ditt förbannade jävla arschel!" Barnet skrattade....

2007-11-24 @ 18:38:33
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0