Ännu på jobbet

Närå, jag skojar bara, men det känns nästan som att man inte varit härifrån eftersom jag kom hem så sent igår.
Idag har det varit lite tekniska problem här så vi har haft det ganska lugnt ett tag, men nu kör det på som vanligt igen. Vi telefonister sa att det var ganska trevligt när det blev så lugnt, vi hade tid att prata med varandra på ett annat sätt, man hann säga färdigt det man påbörjat, annars brukar man få tvärsluta och sen fortsätta när man pratat klart med den inringande.

Idag när jag slutar måste jag iväg och handla     IGEN   . Jag höll nästan på att svimma igårkväll när jag kollade kylen, jag köpte 10 liter mjölk i tisdags efter jobbet och igårkväll var det bara 3 liter kvar, herregud 7 liter på ett dygn, var ska detta sluta????

Ikväll blir det föräldramöte på 6-års, undrar vad som kommer att avhandlas då?

Jobbar tidigt även imorron så det blir till att gå och sova tidigt även ikväll. Imorron kväll ska min grupp på jobbet, vi är ca 20 st som ska ha gruppfest, det ska bli jätteroligt, vi skulle få nån Texas-buffe att äta och sen lite roliga lekar och jag vet att det kommer att bli väldigt mycket skrattande, lär väl ha ont i skrattmusklerna på lördag :)

Nä, nu är min lunch strax slut så det är väl bäst att göra sig redo!

Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Ha en bra eftermiddag/kväll
Mvh Anna-Carin

2007-11-08 @ 18:07:56
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0