aj aj

Just nu har jag ont i magen, jag bara väntar på att behöva springa iväg på toan, vi får väl se hur det blir, det vrider och gnolar i allafall. aj aj aj.

Har bakat den rosa kakan till E idag, hon var och hämtade den vid 14.30-tiden, jag hoppas den blev bra, har ju inte fått smaka nåt, så jag håller tummarna att den smakar bra.

Pust, har nu kommit tillbaka från en liten sittning :) Känns lite bättre nu!

Idag har jag premiärhandlat med shopexpress, det var ju nästan kul att handla :)! Fort gick det i kassan, i de övriga kassarna var det låååånga köer medans jag bara kunde gå rätt in och betala och sen ut, allt var ju redan packat och klart dessutom, det här är då en av det bästa ideérna affärerna kommit på, jag ska verkligen använda mig av detta, det blir nog till att bli coop mer trogen nu!

Gubben och yngste sonen har varit iväg till Luleå idag för inomhusflygning, kom hem kl 18.00, då hade jag färdigt (nåja, nästan) lasagne som vi åt, det var gott!

Ikväll ska jag se Sing-a-long på 3:an, det är ju ett superduper kul program, har ni 3:an så kan jag varmt rekommendera detta program.

Nu ska jag nog gå och softa i soffan, ha det så bra alla!

Ronny E, kul kille!


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Hej! vi var också på coop idag och provade den lilla apparaten :-) visst funkade det bra,så smidigt.
Ha det bra/Anna-Carin

2007-11-24 @ 20:17:50
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0