.

Idag vete sjutton vad jag ska dryfta, känns tomt på ideér, nåja, jag försöker väl i allafall.

Har jobbat 8-14.30, var och hämtade S från skolan, sen hem, har kollat posten, hade en del att läsa, både Allas, ToppHälsa och Buffé hade kommit, det tog sin lilla tid att gå igenom, sen blev jag sittandes vid datorn en stund och så har jag lagat mat, idag blev det köttbullar och makaroner och nu så är jag här vid datorn igen, har nyss kopplat i bilen, tänkte åka och handla på en stund, mjölken är ju snart slut - som vanligt!!
Efter handlingen blir det väl till att kolla på lite TV och sen i säng. Så ser min dag ut!
Inte så spännande eller hur?!


Lyssna, se och njut!


  

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Den låten gillar jag också,söt är han också Marcus :-)visst är det så han heter!?
Ha det bra

2007-11-13 @ 18:02:44
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0