Tjuvat lite...

Det här har jag tjuvat av AnnBritt, håll till godo en stund!

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Tyvärr, ingen bok så långt ögat når... bara en massa kataloger för radiostyrda grejor.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Gubbens myspysibyxor

3. Vad var det senaste du såg på tv?
House på 4:an igårkväll

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
17.47  (tjuvkikade nu och den hade hunnit bli 18.01, så fel man kan ha)

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu:
Min yngste sons stämma, han kom precis hem från en kompis, nyss var det hur tyst som helst...

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
När jag cyklade från träningen efter jobbet, det var jätteskönt ute!

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Jag kollade AnnBritts blogg, så vidare till Ulrikas blogg, vidare till Marias blogg

8-9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Det gjorde jag säkert, men nu kommer jag inte ihåg vad

10. När skrattade du senast?
När jag var med B och tränade, vi skrattar typ jämt

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor med en massa "skrot" på, tidningar, tidningar, räkningar mm

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Nä, inte som jag  minns i allafall (börjar ju bli till åren....)

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Superkul!

14. Vilken var den senaste film du såg?
Det var svårt, minnet.... men jag vet att jag sett flera bra, romantiska filmer för inte så länge sen.

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Nytt hus med stooooort växthus!

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Är bra på att smälla i dörrar när jag är förbannad.

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Oj, så svårt, men fattigdomen skulle jag vilja utplåna.

18. Tycker du om att dansa?
Ja, när ingen ser på!

19. George Bush?
Jaha..... Nä, där har jag ingen koll.

20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Nu har jag 3 pojkar med bra namn på alla, men om jag fick en flicka skulle hon heta Sofia.

22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Både ja och nej, är väldigt kluven där, på vintern skulle jag gärna bo varmt och på sommaren här i Sverige.

23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen! Äntligen en vettig människa på det här stället :)

Ha nu en riktigt bra dag!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att se dig idag!!

2007-05-23 @ 18:35:07
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0