TANT

Jaha, så har man hamnat i "tant"gänget då, fyllde nämligen 40 idag, fast ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag att det bara är kul, för nu behöver man ju inte anpassa sig efter alla andra, jag gör precis som jag vill utan att skämmas, då får dom väl tycka att man är en grinkärring då, mig gör det inget!


Tårta mmmmums



Har fått fina presenter idag, blommor från jobbet som var jättefina, tyvärr kan jag inte ta in dom i huset pga allergi hos min man och en av sönerna så dom står ute på min bro och förgyller där istället.

Av E och M fick jag jättefina glas med tillhörande servetter och värmeljusglas, supersnyggt, enl E så var det en liten vink om en romantisk helg för 2...... kanske giftermål, hmm, vet inte, hade ju tänkt vara smal när jag gifte mig så man lär väl förbli ogift....

Av B och U fick jag också en massa fina saker, en rosa (ÄLSKAR ROSA) hängare, funderar på att hänga den i sovrummet, har bara 2 spikar där nu som jag hänger på, blir nog lite snyggare med en riktig hängare.
Fick också en fin bok där jag kan skriva in alla mina recept, jag som älskar att baka, fick också världens läckraste vattenkanna, det var en gås, skitläcker rent ut sagt.

Av min man (jaja, ev blivande då) fick jag en SodaStream-apparat som jag ville ha för att kunna göra kolsyrat vatten, superbra!! (han tyckte att jag köpte alldeles för dyrt vatten när jag handlade flaskor på affärn...)

Mina släktingar har gett mig pengar, sponsring till växthuset som jag håller på att spara till så det är jag också nöjd med.
TACK ALLA FÖR PRESENTERNA!               glad

Min dag har varit superbra, ännu bättre hade den varit om jag fått sluta tidigare från jobbet, men tyvärr PGA BEMANNINGEN så gick inte det. SKIT!
Jaja, dan är över nu och jag är jättenöjd ändå.

Imorgon blir det träning igen (kan behövas efter dagens tårta och fikabravader). Blir till att svettas rejält imorrn!!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Bill

GRATTIS !!! Hoppas att du har haft en kanondag.

2007-05-09 @ 19:40:02
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Fröken Evans

Grattis! Hoppas dagen fortsätter att vara bra!

2007-05-09 @ 19:50:47
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: catta

Bill: Tack så jättemycket!
Fröken Evans: Tack även till dig!

2007-05-09 @ 21:17:30
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: evans

Tack för besöket på min blogg! Klockan som jag har i min blogg har jag hittat på clocklink.se. Just idag kunde jag inte komma in på den sidan, men det kanske är något tillfälligt. Där finns i alla fall en massa olika klockor att välja bland. När du hittat den klocka du vill ha kopierar du hela html-koden. Den klistrar du sedan in i kodmallen för din blogg på lämpligt ställe. Ropa om du behöver hjälp! Ha en bra dag!

2007-05-10 @ 09:54:16
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Jag har gjort en bruksanvisning för klockan i Word, så om du ger mig din e-post i en kommentar i min blogg kan jag maila instruktionerna till dig.

Ha det så bra!

2007-05-11 @ 09:00:05
URL: http://evans.blogg.se
Postat av: evans

Fin klocka!

2007-05-12 @ 11:49:05
Postat av: catta

Maria: glöm inte att välja tid!!!

2007-05-12 @ 19:31:56
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0