Sorry

Jag vet att det är ett par dagar sen sist jag skrev nåt, men jag har haft fullt upp i helgen. Min mamma och pappa har nämligen varit här.
Som jag har syndat!!! Usch och fy på mig, men det gick någorlunda bra med vikten i allafall, det var minus, men inte så mycket, men jag är glad ändå med tanke på vad jag stoppat i mig.

Vi har ätit:
Tårta
Kakor
Kladdiga rutor
Godis
God mat

Den goda maten var plankstek vilket var suuuupergott!! Vi åt så vi såg ut som spärrballonger här, men nog gick det ner tårta på det ändå, en riktigt härlig kladdig sak med grädde på

Kommentarer
Postat av: Malin

Bra blogg :) Kika gärna in min och kommentera!

2007-05-07 @ 18:54:23
URL: http://maouliiina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0