Så var det torsdag

igen, tänk vad veckorna springer iväg, vi har hunnit haft 16-års kalas härhemma också, äldste sonen fyllde år på Valborgsmässoafton, det blev en lugn tillställning med tårta och annat gott, men jag höll mig, åt endast en bit citron-sockerkaka så jag känner mig sååå duktig och stolt.

Sen har det väl inte hänt så mycket mer, vikten går fortfarande neråt i allafall och det är ju strålande, jag försöker äta så lite som möjligt av kolhydrater och det har också gått bra, magen mår så otroligt bra utan sockret, det är helt otroligt! Jag kan verkligen rekommendera alla som har besvärlig mage att prova ta bort/byta ut potatis, pasta och ris samt godsaker fullproppade med socker, det gör susen.

Min tränarkompis B kunde inte styrketräna igår, men jag for iväg själv och tränade, en stor bedrift när det gäller mig, så där känner jag mig också väldigt duktig.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Har också varit och tränat själv i veckan :)

2007-05-04 @ 08:38:18
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0