Nu är jag här igen!

Ja, tänk ibland kan det gå flera dagar/veckor innan man skriver nåt och sen så plötsligt skriver man flera gånger på en och samma dag.
Men jag lovade ju att ta lite kort och lägga in, har nu gjort det, så jag tänkte att det är väl lika bra att få in dom direkt, passa på medans man  har tid och är ensam, ingen som ropar maaaammmaa hela tiden...

Så här mina vänner kommer bilderna som utlovades:

 Dessa vackra blommor fick jag från jobbet.


         Den här fräsiga ankan och blomkrukan fick jag av Carin, häftig va?!

Av svärmor och svärfar fick jag de här
 fina sakerna 
(gul blomma i skål har jag själv satt)            


Ja, det var allt jag hade den här gången, ska försöka bättra mig vad gäller egna bilder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0