Lördag

Så ÄNTLIGEN är det lördag, som jag har längtat, trodde aldrig att fredagen på jobbet skulle ta slut, men efter många LÅÅÅÅNGA sega timmar så gjorde den äntligen det.

jag syndade igår.......        Gelehjärtan  SUCK! Jag var på Repa och köpte lösgodis, jag var så himla sugen på gotta, men när vi väl hade handlat dom och kom hem och satte upp i skål och började äta så var det inte så gott, så jag tror inte vi behöver längta efter godis mer....

Idag har min go-kompis Carin varit på besök, det var superkul att hon kom!! KRAM PÅ DIG CARIN!!NalleHon hade med sig presenter till mig,  världens sötaste, coolaste anka att ha utomhus, stor var den, har satt den vid ingången tillsammans med en jättefin skål med penseer som jag också fick, det blev jättefint.62757-66
Har nyss satt lite lökar, nu har jag snart vardagsrummet fullt med krukor med diverse knölar och fröer, jag önskade att jag hade mitt växthus nu!! Men snart..... nu har vi iallafall börjat planera var det ska stå och om jag behöver bygglov, ska även flytta mina pallkragar en bit så vi kan börja grävandet i sommar, tänkte nämligen försöka få köpa mitt växthus till hösten (det brukar nämligen vara lite rea då).

Blommorna jag fick från jobbet (som står ute vid ingången) är jättefina ännu, de verkar trivas utomhus, trots att det både varit kallt, snöat och regnat på dom! ska ta kort på dom så att ni får se hur fina dom är!

Ha en riktigt trevlig helg och sjung schlagers ikväll!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis på dej!! Hur gör man en sån där klocka??

2007-05-12 @ 18:49:07
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: catta

Maria: Du klickar på min klocka så kommer du till en sida full med klockor, välj en och kopiera html-koden, sen går du till din blogg och går in på stilmallar, där väljer du kodmall och sen lägger du in den bland all text där (ganska långt ner var det, jag la den före koden calender (kolla efter den texten)), jag hade min man att hjälpa mig var någonstans för jag begriper mig inte på koderna, sen sparar du och vips så har du en klocka!

2007-05-12 @ 19:31:09
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: catta

Maria: Glöm inte att kolla så tiden blir rätt!!

2007-05-12 @ 19:32:32
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0