I know naaathing

Vet inte vad som hände med mitt förra inlägg, all text kom inte med så det ser lite konstigt ut, det var väl inte så mycket men det var ju skrytet som försvann så därför måste jag ju skriva ett till :)

Jag har idag varit och styrketränat    Elefantdans
trots att min kompanjon inte kunde vara med, dessutom cyklar jag varje dag till och från jobbet vilket blir 1 mil om dan.
62757-33                     
Det var skrytet det, ville ju inte att ni alla skulle missa det!

Kan även tala om att jag idag fått leverans av lite blomlökar som jag planterat i krukor, det var  Dahlia, Underblomma, Freesia, sen har jag kvar att plantera ranunkel och anemon, men dessa måste ligga i blöt ett par timmar innan så dom fixar jag nog till helgen.
62757-66
Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Köp senaste Må Bra!

2007-05-08 @ 16:38:28
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0