SVERIGES NATIONALDAG

image116 Du gamla Du fria Du fjällhöga nord.....

Så var det nationaldag idag! Själv firar jag med att vara lat... gubben och äldste sonen är iväg på firande, sonen spelar klarinett tillsammans med blåsorkestern, men själv orkar jag inte vara med och kolla i år, for istället med en massa papper, plast, glas, kartong-skräp istället, sen blev jag sittandes framför datorn, har vikit lite tvätt däremellan. Jag har t o m tagit ledigt från matlagningen idag, det ska bli spännande att se vad vi får för kulinariskt. Jag ser fram emot middagen med spänning (om jag får gissa så tror jag det kan bli färdiglagat, som t ex Frasse-burgare, jaja, bara man får lite mat så får man väl vara nöjd, jag återkommer med svaret).

Ha dé


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fick du för gott?

2007-06-06 @ 19:05:17
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0