Måndag är över

image120dagar kvar att arbeta!    Sen blir det image121lata dagar som gäller!

Idag har det kommit lite regn, jag hade tur för jag missade värsta skuren, när jag cyklade hem från jobbet kom det bara några droppar, längre hemåt blev det mer blött på vägen, men inga droppar på mig, när jag hämtade sonen på dagis sa dom att det hade kommit en rejäl skur tidigare, snacka om tur!

Helgen har varit lugn och skön, nåja, ganska i allafall, igår när det var molnigt på morgonen började jag med att städa lite, sen fortsatte jag att baka bullar, mockarutor och gaffelkakor, däremellan hann jag iväg på stan för att handla också, var tvungen att inhandla bl a vaniljsocker så jag kunde fortsätta baka, var även in på coop trädgård och köpte lite jord till gurkorna och gräsmattan. Hade tänkt plantera om gurkorna i större krukor idag, men det blev inget eftersom det var så tråkigt väder, får göra det en annan dag istället.

Imorgon ska vi iväg på Körskolan för en handledarkurs, det blir jag, gubben och äldste sonen, sen blir det väl till att börja övningsköra, men jag har sagt att jag avstår ännu ett tag, jag kan övningsköra med honom på slutet, när han börjar vara körklar!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ja jag har ju redan sem i 2 veckor sedan jobbar
jag i 2 och är ledig i 4a veckor. Boka in den 26/8 kl 14.00 hos mig. Ska ha Alpnäring!

2007-06-12 @ 12:26:31
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Maria

Ha en härlig semester!

2007-06-13 @ 05:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0