Helgen

Helgen har varit ganska så händelserik!

I fredags kom mamma och pappa hit, vi var på bingo i Töre på kvällen, men det resulterade endast i förlorade pengar, vi var inte ens nära nån vinst.

På lördag var vi på Kalixdagen, var inte så mycket som det brukar vara, en liten besvikelse, Step 'n Stomp var iallafall jättebra, jag kände hur det ryckte i fötterna...

Sen började det "roliga", vi skulle handla på Coop Forum, slutade med att jag hamnade på akuten i FYRA timmar!!
Det var i deras nya fina spelhörna det hände, jag satt och hade skrapat en trisslott, tyvärr ingen vinst, vände mig snett om för att kasta den i papperskorgen som stod bakom mig, jag skar upp knogen på mitt vänstra ringfinger på en hörnplåt på deras nya fina vägg, tur att papperskorgen var nära, fick stå där med mitt droppande blod till dess att jag fick ett par plåster av tjejerna i spelet, vi for iväg till akuten, läkaren sa att det måste sys, fick sedan sitta och vänta hur länge som helst, men till slut så kom hon då äntligen och sydde ihop fingret, får hoppas hon gjorde snygga sömmar :)
Fick order att vila fingret (utan att böja det) några dagar, blir därför hemma den här sista vecka som jag har kvar innan semestern. Ska och plocka bort stygnen om 10-14 dagar.

Jag kan säga att det går inte fort att skiva detta och jag har använt backstegaren en hel del och nu har jag ont i högra sidan av nacken, kan bara använda höger hand. PUH!!

Jag kommer tillbaka snart, men det kanske bara blir några korta rader som skrivs då.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Det är så där när man är ivirig och skrapa lotter. Ta det lilla lugna nu så det helar ok.

2007-06-18 @ 15:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0