Freeeedag!!

Vilket härligt ord FREEEEDAG, känn på det, det är superhärligt, äntligen fredag! En hel ledig helg framför sig, dessutom verkar det bli riktigt soligt och fint också, inte fel det heller.

Har ju tagit lite mer bilder jag tänkte att ni skulle få se, jag har ju tidigare visat mina presenter, men glömsk (40 år!) som man är så glömde jag ju presenterna från B och U så här kommer dom: (klicka på bilden så blir den större, klicka igen så blir den liten igen) 



Fina eller hur?! Visst är det en härlig vattenkanna, den tänkter jag ha ute i mitt blivande växthus. Hängaren har jag inte riktigt bestämt ännu, guben ville inte ha den i sovrummet där jag tänkte sätta den, men funderar faktiskt på att också den får vara i mitt blivande växthus så man kan hänga upp diverse saker på den.

Har idag fotat lite i min trädgård, så här har det sett ut idag:

  De här blommorna har jag i växthuset under natten, men det blir väldigt varmt dagtid, därför brukar jag ta ut och lufta dom under dagen, när jag kom hem från jobbet idag var det 35 gr varmt därinne, jag tror att de blev glada att få komma ut.                                                                                

Så här ser mina tulpaner ut i år!


      



De här lådorna har min snart 6-årige son snickrat ihop, sen var han och valde blommor själv, planterade och vattnade alldeles själv, han tyckte att det var jättekul.

   

Ha en underbar kväll och helg!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att se dig med!! Vi träffas alldeles för sällan nu för tiden. Vill också ha såna där fina blommor... :)

2007-06-01 @ 20:02:38
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0