Boobiesfoto

Nu har man varit på sin första fotografering av boobsen, det gick jättebra, gjorde inte alls ont.
Nu är det bara att vänta på svar - får väl hoppas att bilderna inte hamnar i orätta händer...:)

Idag hade vi sån tur på jobbet att om vi ville sluta tidigare så fick vi det (inte nu alla förstås, först till kvarn) så jag fick sluta 2 tim tidigare idag, skulle annars ha jobbat till 17, det känns helt underbart.
Har bakat rutor till en kollega som beställde, först gjorde jag en kaka jag aldrig bakat tidigare, den heter Falsk Toscakaka, men den blev sådär, lite bränd i kanterna så jag gjorde en till kaka och då blev det ett gammalt beprövat recept, kanelkaka, vet att den är supergod, så det blir den som E kommer att få. Den andra lite brända och platta kakan får väl familjen äta upp istället, jag tror nog den går åt ändå, brukar inte vara nåt problem.

Var igår på trafikskolan för handledarutb, den varade i 3 timmar, var helt slut när jag kom hem, hade både huvudvärk och var trött, hade stressat som en tok efter jobbet. Nu är det bara kvar att skicka in alla handlingar till Länsstyrelsen och sen när intyget kommer DÅ får sonen börja med sin övningskörning.

Nu ska jag gå och slappa lite, är för ovanlighetens skull ensam hemma, de stora sönerna är på skolavslutning ikväll och den yngste sonen är hos en kompis, gubben jobbar ännu (inget ovanligt).

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0