Solen

skiner med sin frånvaro idag!

Får hålla till godo med denna istället:

image122

Idag har jag bakat igen!! Den här gången blev det mjukkakor, har inte hunnit smaka ännu, men det luktar gott i allafall. Ska om en stund börja förbereda middagen, det blir kalops idag är det tänkt.

Min högerhand mår fortfarande dåligt, nu är det både tummen och pekfingret som krånglar, har börjat smörja med zon om kvällarna, hoppas nu på att det ska hjälpa så jag slipper uppsöka läkare för ev kortisonspruta, det vill jag bara inte, det gör så f-b ont.
Ringfingret som jag skar mig i är bättre men inte helt bra, fortfarande ömt, svullet och rött, men det blir nog bra på ett tag skulle jag tro, jag hoppas då verkligen det. Vissa dagar har man ingen lust att kliva ur sängen för att det gör så ont överallt.

Nog klagat! Nu till nåt kuligare. Min mamma och pappa kommer hit idag, jag hoppas nu bara på att vädret ska bli bättre, hade tänkt att pappa skulle hjälpa mig lite med att gräva en liten rabatt till mina smultron som jag stal hos B. Men när man ser väderrapporterna ser det inte så lovande ut, nåja är det bara regnskurar så hinner man nog mellan dom ändå, tänk positivt, tänk posititvt!!

Nä, nu är det dags för kalopstillverkning
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Har du bakat nu igen??? Du borde öppna café istället för att slösa bort din ungdom på-du-vet-vad-stället....

2007-07-31 @ 16:01:32
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0