Lite av varje

har det blivit idag. Började med städning i vardagsrummet, var väl inte sådär jättenoga, dammade lite här och där, putsade alla fönster (4 st) både ut, insidan och emellan, tog även bort damm från persiennerna, det tog sin tid, men nu är det äntligen klart.
Efter middagen blev det en tårtbotten (gubben fyller år på söndag) och syltgrottor. Om en stund ska jag gå och slappa framför TV:n, lär säkert bli där resten av dagen, så känns det just nu i allfall. Det kom ju regn här på eftermiddagen också, så inte vill man gå ut heller.

Om det är taskigt väder i morgon också så funderar jag på att städa i köket, får väl se vilket humör jag är på.
När köket är gjort så har jag nog tagit alla rum, det känns helt underbart! Sen kan jag slappna av resten av sommaren, behöver bara dammsuga nån gång ibland, när jag känner för det, annars får väl nån annan göra det, som känner för det...

Ha dé

62757-64

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0