Less

Gud så less jag är på detta väder!!! När ska den riktiga sommaren komma egentligen? Eller var det den vi hade i maj när solen gassade?

Ingenting blir gjort, man bara sitter och gäspar el slappar framför TV:n el som nu datorn. Jag orkar inte ens ta en promenad, jag som skulle vara så duktig i sommar HA, det har ännu inte blivit nåt aktivt leverne.

Det enda nyttiga jag gjort idag var att plantera om 3 st blomstertobak som jag hade i en alldeles för liten kruka, har flyttat bort 3 st till en annan stor kruka istället, men annars har det inte blivit mycket gjort, just nu ligger gubben och snarkar hör jag. Den ende som är igång är yngste sonen, men det är nog mest för att han har en kompis här, annars skulle nog han också slappa någonstans.

Ni kan få se lite nya bilder i allfall, håll till godo en stund (klicka för större bild, klicka igen så stängs den):

                                                




Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Håll ut - solen kommer!Läs en bra bok tills dess :)

2007-07-14 @ 07:21:31
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0