Tänk vad tiden går...

Så har det gått ett tag igen, det blir längre och längre mellan bloggarna för mig, vet inte varför egentligen, Maria: Vill bara säga att du är verkligen superduktig på bloggandet, det är alltid lika kul att gå in på din sida för där vet man att det hänt något. Tack för det och fortsätt!!!

Är ledig fram till kl 16.30 idag så jag har gjort lite nytta på förmiddagen, har tagit fram mina pellisar som stått i källaren för vintervila, har även planterat om några blommor som behövde lite nytt på fötterna. Oh, så jag längtar tills jag får börja med mina fröer, snart, snart så....

Väldig kallt är det idag -25 grader, inte så himla kul, det hade räckt med -15, det är alldeles tillräckligt.

Helgen har varit ganska lugn för min del, förutom igår då jag städade och bytte sängkläder. Det är sååå himla mysigt att gå och lägga sig i rena, vädrade sängkläder, mmmm så gott så. Sov som en liten bebis till kl var 03.00 ca då det kom några små fötter intassande till oss, det blev lite trångt, men jag somnade lyckligtvis om, vaknade 7.30 när han tyckte att jag skulle vakna.

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Å idag är det fredag - jäklar i mig vad jag ska Feng Shuia i helgen! Får förmodligen sitta på golvet hela helgen ;)

2007-01-26 @ 14:03:30
Postat av: Ulrika

Håller med om att det är härligt att lägga sig när det är renbäddat i sängen. Jag fick tjänstledigt fram till den 18/3 så jag hinner tömma pappas hus. Ha det!!!!

2007-01-28 @ 14:41:28
URL: http://frunordling.blogg.se
Postat av: Ulrika

Adam har piggnat till nu men han har haft det som Sixten ena dagen hyfsat bra nästa feber.

2007-02-01 @ 12:57:21
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0