Nytt år!!

Raketer

Jaha, så har man ett helt nytt år framför sig, det ska bli väldigt intressant att se vad det för med sig.
Kan man gå ner de där kilona som sitter så dåligt till?
Blir man en riktig sportfantast?
Kommer man att vara världens snällaste mamma?
Byter man jobb?
mm mm mm mm

Ja, det är många frågor,  och egentligen är det väl mig själv det hänger på om frågorna ska få det svaret jag vill....

Nåja, mitt nyårslöfte för detta oskrivna år är i allafall:

* att inte stoppa i mig så mycket socker
* träna åtminstone 1 dag/vecka alternativt promenader
* stressa mindre

Ha dé
Nalle


Kommentarer
Postat av: Maria

Du kommer alldeles säkert att lyckas med allt - speciellt det där med jobbet!

2007-01-06 @ 11:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0