Nya året har börjat!

Så har det nya året börjat, jobbet likaså, viktminskningen då??????
Nja, inte ännu, men till veckan ska jag sätta igång att skriva upp allt jag äter och jag ska på styrketräning på torsdag, ska försöka gå prommisar övriga dagar, håll nu både tår och tummar för att jag klarar det den här gången.
Det är minst 10 kg som ska bort och några som ska omfördelas lite :) hade jag tänkt.

Elefantdans  62757-41 Ungefär så här ser jag väl ut nu, kanske inte lika  glamorös.....

Så här kanske man ser ut när man är färdig:
62757-47 Då menar jag inte att jag ska byta kön utan jag syftar till rutorna på magen, de var väl inte helt fel eller hur???!!!

Ha en härlig natt och en skön söndag!!

stor sheltieEn söt goding heller hur?! Det är en shetland sheepdog (sheltie), ungefär så såg min sheltie ut som jag hade för jättelänge sedan, mmmm världens goigaste!!

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Jag hejar på dig!

2007-01-07 @ 19:25:21
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0