måndag

Så var det måndag igen, fast för mig känns det nästan som fredag, har jobbat hela helgen, är ledig imorgon tisdag, sen blir det arbete 3 dagar och sen har även jag en ledig helg!! Skönt.

Jag var på en riktigt härlig långpromenad med stavarna igårkväll, sen har jag gått en långprommare idag efter jobbet också, riktigt skönt fast det nöp i kinderna.

Idag har vi ätit gröt till middag, ingen av oss var sugen på fiskpinnar som stod på matlistan, nääää, sa vi alla unisont, sen kokade vi mannagrynsgröt istället, mycket, mycket godare!!

Vägde mig igår och baske mig! det har lönat sig att skriva upp vad man ätit, vågen visade på -1,1 kg och jag är supernöjd, får hoppas det går lika bra den här veckan. Mitt första mål jag satt upp är att gå ner 3 kg, så håll tummarna för mig!! Det kan behövas.

Jag och B var på styrketräning i torsdags, det var skönt men jobbigt, nog känns det att man inte varit på ett låååååångt tag alltid, men det blir säkert bättre ju mer gånger vi är, träningsvärken kändes också kan jag säga, värst var på lördagen!!

Snart, snart får jag plocka fram mina blomfröer jag köpte på rea i höstas, oh vad jag längtar!!!

Frösådd


Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad du är duktig!

2007-01-18 @ 15:15:27
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0