har börjat nu

Nu har jag satt igång att skriva upp allt jag äter, tänk att det hjälper!!! Man vill inte äta så mycket för då måste man ju skriva upp det och då ser man ju precis vad man ätit och det är inte så kul, för oftast äter man helt fel saker, så nog lönar det sig alltid!

Har en ledig dag idag och det känns skönt, fast ändå lite stressigt....

Tänkte koka palt idag så jag har skalat pottar nu på morgonen, har även hunnit med att köra en tvättmaskin och har precis satt igång torktumlaren, har varit ute med lillgossen också, han är fortfarande ute, det var ganska så blött på baksidan så det blev jätteroligt att göra en ränna där vattnet kan åka iväg, får se om jag får in honom till lunchen, han har beställt tomtegröt idag, det ska bli gott det med.

I eftermiddag när jag hämtar mellansonen på skolan (för isigt för att cykla) så blir det handling både på ICA och på apoteket, så blir det till att rulla palt när vi kommer hem, sen mitt i alltihop så ska jag iväg igen och hämta äldste sonen på musikskolan, tur att mellansonen är hemma och kan passa paltkastrullen under tiden. PUH!! Hektiskt värre när man är ledig!! :)

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Var den god??

2007-01-11 @ 08:13:42
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0