Lördag

Så var det lördag igen då och man är ledig, det är superskönt. Har fått nytt uppdrag på jobbet så jag slipper jobba helg, åtminstone fram till sista april och det känns underbart, har aldrig gillat det här med helgjobbandet, är inte riktigt min grej, jag kommer att få gå dagtid och det känns jättebra, hoppas bara man klarar av det nya uppdraget, det är ju en hel del att hålla reda på, men det blir säkert bra bara man blir varm i kläderna.

Idag är det jättefint väder ute, solen skiner och det är minus 10 grader, precis lagom, men inte är jag ute för det, gubben for iväg med skidorna nyss, men det där med skidor, det gillar jag inte så det får han göra alldeles själv, jag är nog mer för promenader isåfall (om man nu måste röra på sig), TV-soffan är ju annars väldans skön....

Har ett tips på en ganska kul internetsida, det är en sida med mat/godis/bakverk som är gjorda i superstorlek, ganska kul att se på faktiskt, sidan heter www.pimpthatsnack.com, kolla den nån gång!

62757-32

Ha en trevlig helg alla bloggare!

Kommentarer
Postat av: Bill

Catta, jag kommer att sluta med Alpnering inom kort, har dock lite lager hemma, är det något du behöver ?

2007-02-12 @ 23:44:44
URL: http://annbritt.blogg.se
Postat av: Maria

Fredag idag..... ha en trevlig helg :)

2007-02-16 @ 07:51:09
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0