Fredag

Gelehjärtan Såna här har jag ätit i vekan FY PÅ MIG!!! Jag vet att jag inte ska och magen mår inte heller bra, men jävlar så gott det var.
Har ju varit hemma hela veckan med en sjuk unge, han har hostat och haft ont i örat, feber ibland och feberfri ibland, det har varit ett jäkla hoppandet med febern!
Var till doktorn i onsdags som kollade både hals och öron, han hade som tur var varken halsfluss el öroninflammation, däremot sa hon att det var en typisk virusinfektion (pga att han hade utslag på kroppen) och att den skulle gå över av sig själv inom ett par dagar, så nu väntar vi....

Jag längtar till sommaren nu!! OOH SÅ JAG LÄNGTAR.
Tänk vad härligt det skulle ha varit om jag haft en växthus, mmm det skulle vara så himla gött!

Ha en bra dag och en riktigt skön helg!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Längtar också till sommaren! Jag tycker INTE om vintern. Min unge är utan röst idag... få se hur länge detta tar. Ha en underbar helg!

2007-02-02 @ 12:20:44
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Ulrika

Gud så gooottt med gelehallon. Jag har festat på glass choklad mmmmm.Visst är det trist att vara med sjuka barn ma blir rätt låst för givetvis så har gubben jobbat natt hela veckan suck.

2007-02-02 @ 16:47:15
URL: http://frunordling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0