Veckorna

går så fort att jag inte hinner uppdatera känns det som! Fast denna dag har segat sig fram på jobbet, vet inte vad det berott på, men när kl bara var 10 kändes det ut som att den skulle ha varit 13, dagen var låååång kan jag säga! Men till slut blev den 14 och jag kunde gå hem, skönt! Känner mig trött, har nästan huvudvärk, om man nu nästan kan ha det :), men ni vet så där som att det är på väg att bli men inte riktigt vet om den ska bryta ut eller inte, jag hoppas att den bestämmer sig för att gå tillbaka.

Har i allafall varit lite nyttig sen jag kom hem, det första jag gjorde var att byta om till min "hemmaslafsarkläder" och sen vika ihop tvätt (sängkläder) som hängde i bastun, vek också örngotten som hängde i torkskåpet, sen har jag kollat lite post och läst tidningen och nyss skalat potatis. Idag blir det frukostkorv till barnen och isterband till mig, mums-mums! Till det kokt potatis och bechamelsås och rödbetor, yammi, det ska bli såå gott!

Imorgon jobbar jag bara till kl 10, lyxigt eller hur?! Jag har en halvdags permis och börjar man 7 på morgonen och jobbar 6 timmar i vanliga fall så blir det till kl 10.00. När jag far hem från jobbet då så ska jag in på Coop Forum och handla lite, bl a en ny twinner så jag kan dammsuga igen!! Sen ska jag hem och baka hade jag tänkt, ska börja med mazariner och sen om jag känner för det så blir det biskvier, just nu känns det inte ut som att jag är så pigg på det men imorgon kanske jag har andra tankar, vi får väl se.

De stora pojkarna har inte kommit hem från skolan ännu så jag kan inte börja med maten riktigt ännu, sitter därför här en stund och kopplar av.

Nu ska jag surfa vidare nån annanstans men ha det så gött!

image241

Kommentarer
Postat av: Maria

Inte visste jag att du har en sån :)

2007-12-13 @ 18:17:33
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Men hallå vilken underbart rolig bild du hittat,om nu en sådan bild kan vara underbar :-)
Ha en bra helg/Anna-Carin

2007-12-14 @ 14:09:37
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0