Ny dag

och nytt humör! Är på mycket bättre humör idag, jag var på dåligt humör hela eftermiddagen och kvällen igår, gick och la mig vid 21.30 för att jag kände mig så jävla irriterad på allt och alla. Låg och läste Allas en stund, kändes lite bättre men inte 100, men som sagt idag är det mycket bättre.

Har precis ätit middag - idag blev det Korv Stroganoff och ris, väldans gott!



Alldeles nyss har jag satt in 2 st mjuka pepparkakor i ugnen, de ska sedan gömmas i frysen för att tas fram till jul.


     

Vilket jävla väder vi haft idag, det hade snöat inatt, men vid 7.30 så regnade det, jättehärligt!!! NOT. Halkigt är det också, när jag for hem från jobbet var det som en isbana på vägen, som tur var så var sandbilen ute och sandade, det behövdes då sannerligen.




En kul historia:


Äntligen ett sanningens ord...


Det stora bekymret var att ta reda på när männen tänker som bäst...

Efter många år av forskning så har man äntligen kommit fram till hur det egentligen ligger till...

Alla resultat visar på att männen tänker absolut som bäst när dom har samlag....
Hur kommer det sig då undrar man....???
Enkelt, då är ju kabeln kopplad till huvuddatorn.....

    
Ha dé

Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Ha ha den där historien den var bara så super:-)
Så är det säkert:-D

2007-12-04 @ 17:30:48
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

Tack för att jag fick skratta.
Ha det bra/ Anna-CArin

2007-12-05 @ 12:33:37
URL: http://www.fibromy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0