Lördag

Vaknade 9.26 imorse, låg och mojsade till 9.40, steg då upp och satte genast igång med städning. Det blev toaletterna som fick sig en omgång, vilket behövdes!
Sen ville S baka lussebullar så då gjorde vi en deg och rullade lussekatter, passade också på att baka 2 st toscakakor, den ena ska jag bjuda på mitt kryddparty som jag ska ha imorgon, det får duga.
Har även bytt sängkläder och tvättat och tvättat och tvättat. Lagade kotletter, pommes frites, gräddsås till middag, men jag fick lite ont i magen, vet inte om det beror på grädden, jag hade laktosfri grädde, men det kanske inte är bra ändå...

Har MatsBergmans i lurarna, de är jättebra (om man gillar dansbandsmusik förstås!!) Jill Johnsons senaste har skrålat på i köket idag så både jag och S har studsat runt, vilken röst den kvinnan har, hon passar verkligen att sjunga countrylåtar, jag gillar både country, pop och dansmusik, mest spelas dansband när jag går härhemma och donar på, har dom bara i mina egna öron för det är ingen annan som vill höra, det värsta är att då får dom höra mammas stämma (enbart) istället, det gillar dom säkert!! ha ha ha, skyll sig själv säger jag bara!!!

Har nyss bäddat ihop sängarna samtidigt som jag rockat loss, det är bra mycket roligare att städa om man samtidigt kan studsa lite :)

Nå, var det rätt IDOL-vinnare igår??? Jag tycker det, gillar ju både Amanda och Marie, men tycker nog att Marie är den bättre sångerskan av dom två, Amanda har ju ett speciellt sound, Marie kan ju sjunga vad som helst. Jag hoppas verkligen att det går bra för henne så hon inte glöms bort, det brukar ju tyvärr vara så att ettan blir inte lika uppmärksammad som tvåan! Jag laddade iallafall ner vinnarlåten, fick ju erbjudande när jag röstade, det tog visserligen jävligt lång tid innan den kom, var väl överbelastat, men till slut så.

Nu ska jag strax gå in i duschen, luktar inte så gott känner jag, både stekos och svett, det ska bli skönt med lite rent på mig.

Jobbet har julfest ikväll men jag ska inte dit, brukar jämt bli sjuk när jag varit ut och ätit så jag hoppar över den här gången, men jag hoppas att de som ska får himla kul!

Trevlig Helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0