Första advent

Idag är det första advent, huga, snart är det jul!
Min mamma och pappa har varit här i helgen, vi har hunnit med att besöka lite affärer samt en visning av AloeVera produkter.
Jag fick en tidig julklapp av min mor - en ny och jättefin täckjacka, den hittade jag på Intersport, jag är jättenöjd med den.
De har åkt hem idag, de for ca kl 11, när dom åkt for jag iväg ner på stan för att inhandla lite gurka och dressing, vi ska äta tacos idag och gurkan var slut, likaså dressingen.
När jag kom hem från handlingen så städade jag toaletterna och dammsög huset, blev på jävligt dåligt humör under dammsugningen för mitt dammsugarmunstycke, en twinner, gick sönder så jag var tvungen att använda originalmunstycket, men det far ju hur som helst och stort och klumpigt är det också. Tyvärr så sitter mitt dåliga humör i sig, känner mig sur och tvär på allt och alla, inte alls bra, jag hoppas att det går över snart, annars lär jag väl bli utkastad i snön!

Nu tog det tvärslut så det är väl lika bra att sluta här, men ha en trevlig första advent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0