Ett tag sen sist

Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, jag har bara inte haft nåt att förtälja.
Har väl egentligen inte nåt att skriva om nu heller, men ville ändå pränta ner litegrann i allafall.
Mellansonen har precis åkt iväg på skolan för avslutning, kommer hem strax efter kl 20 ikväll, sen har han jullov, vi andra får arbeta en dag till, men imorrn kl 14.30 då har även jag jullov, har ledigt ända till den 7/1, det ska bli såååå underbart att vara ledig.

Mattorka har det varit här den här veckan, igår när jag kom hem från jobbet visste vi inte vad vi skulle äta, till slut blev det iallafall ugnspannkaka, inte så värst gott men det det var ju mat! Idag blev det fläskkorv, frukostkorv och mos, imorron vet jag inte alls vad vi ska hitta på men jag funderar på att ta fram köttfärs från frysen så får vi se vad vi hittar på.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR!!

image242

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin:s kafferep

God jul till dig med från mig.

2007-12-22 @ 17:04:38
URL: http://www.fibromy.blogg.se
Postat av: Eija

God jul och gott nytt år till dig..

2007-12-24 @ 12:54:43
Postat av: Pialotta

Den där tomten skulle kanske många bli glada för:-)
Trevlig fortsatt tid.. snart Nyår..

2007-12-27 @ 09:56:15
URL: http://kafferasten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0