.

Jaha, så var det mitt-i-veckan igen då, tänk att tiden går så himla fort, snacka om att jorden snurrar!
Idag har jag jobbat till 15.30, har jobbat till 15.30 må-on, imorron blir det till att börja kl 15.30 istället, jobbar då ända till kl 22, inte nåt jag längtar till precis, jag är ju en morgonmänniska! I vanliga fall så lägger jag mig vid den tiden el ändå tidigare. På fredag jobbar jag till 16.30, inte nåt höjdarpass det heller, men jag är ju hemma på kvällen så jag kan se IDOL-finalen!!! Den vill man ju inte missa.

Ikväll ska jag iväg till en kompis på Mary Key-party, har egentligen ingen aning om vad det är, men det ska visst vara hudvårdsprodukter, egentligen är det ingen idé för mig att gå dit för jag kan ändå inte använda nåt som har lite parfym i sig, men det är ju trevligt att få göra nåt annat för en gångs skull. Jag får berätta mer sen om vad det var för nåt.

Nu är det längesen jag skrivit nåt om vikten - mest beror det nog på att jag inte sköter mig alls! Tyvärr!  Vete sjutton var jag ska hitta min motivation, känner mig bara så in i bängen trött när jag kommer hem från jobbet, har slängt ögon på min crosstrainer men har genast tittat bort :), orkar inte, nä, då är det betydligt enklare att sätta sig i soffan och titta rakt fram på TV:n istället.
Jag fick brev från Viktklubb idag, de tyckte att det var längesen jag loggat in, oops, var tvungen att logga in och kolla lite där, men jag skrev inte in nåt i matdagboken - slarvig som jag är. Jag MÅSTE bli mer skötsam, på ALLT, både att skriva in maten jag äter, börja gympa, äta rätt. Men det är ju så inih-e tråkigt!!! Jag tycker ju inte om att gympa, jag gillar ju att se på TV, jag tycker inte om en massa grönsaker, jag gillar ju krämig mat och godis och glass och fika....


Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0