Var på Bingo igår

och för mig gick det åt skogen, men farsgubben tog hem 20.000 kr!!! Inte illa, jag hade ju själv siktat in mig på dom pengarna, jag hade 2 nr kvar när utroparen säger 74, då sitter jag bara med 66 kvar och då tutar pappa, då fick han bingo på 74. Det var givetvis jättekul, men lite synd att det inte var jag som vann. Han vann även 170 kr på en rad som han fick dela med 2 andra, mamma vann 500 kr men jag fick sitta där utan. Och jäklar så det regnade och åskade, vi var tvungna att ha paus några gånger för att regnet stod som spön i backen, ingen hörde vad utroparen sa.

Om jag fick del av vinsten? Jodå, nog fick jag en slant, de är givmilda mina föräldrar, jag ska nog köpa mig nåt i klädväg till ett kalas vi ska på i september.

Träffade min vän S idag, JÄTTEKUL ATT SE DIG, det var alltför länge sen, men jag lovar, efter V 33 då baske mig ska jag ta mig i kragen och åka ut en sväng till dig (med porslinet), kanske får jag med mig C också, det skulle vara så kul att träffas alla 3!

Mamma och Pappa har alldeles nyss åkt hem igen, det är lite tråkigt att de alltid har så bråttom hem när dom kommer, men den här gången beror det på att de ska iväg till en annan släkting på fredag. Nåja, de är ju bara 2 timmar bort, så vi kan ju ändå träffas relativt ofta, brorsan har det värre, han bor 150 mil bort så han får vi bara träffa under sommarsemestern.

Idag blir det baconinlindad köttfärslimpa till middag, ska börja förbereda den nu så ha en fortsatt trevlig dag alla!

Kommentarer
Postat av: Maria

Grattis till pappa! Om du menar C med "C" så kan du väl hälsa från mig :)

2007-08-02 @ 09:58:20
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: catta

Maria: Ska bli!!

2007-08-02 @ 10:44:09
URL: http://cajsacatharina.blogg.se
Postat av: Sabina

Tänk va jag fick fundera vem din vän S är *asg*
Kram

2007-08-05 @ 15:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0