Vägning

Jaha, så var det måndag igen och vägning, vågen visade 8 hg ner så nu har jag gått ner 2 kg på 2 veckor, jag är så enormt stolt över mig sjävl och vad lätt det gått, än så länge ska väl kanske tilläggas.

Med träningen går det också bra, jag crosstrainar varje morgon samt gör magövningar.

    


Idag har jag verkligen gjort fynd!! Jag var först på EM för att kolla om det fanns några tyger el färdiga gardiner till mitt lilla sovrum (fd förrådet), jodå nog fanns det, men det kostade också, ett par panellängder för 375 kr, NÄ TACK, det betalar inte jag. Kom då på att på Repa har de ju också gardiner, så iväg det bar dit och jodå jag hittade ett par panellängder, vit botten och orange ringar, de var fina, ja tänkte jag 50 spänn, det är ju överkomligt ifall det ser förjävligt ut, jag stegade iväg till kassan för att betala, då säger herrn 12,50! Jag höll på att svimma, det var 75% rea så jag blev väldigt glad, var tvungen att kapa de lite, så det blev även små dukar till nattduksborden, det blev jättefint, fast jag funderar på om jag ska åka tillbaka för att köpa enfärgade oranga också, det skulle nog bli fint, jag får se, det fanns ganska många kvar och jag har nog råd med 12,50 till :)

image152


Idag har jag bakat lite också, det blev drömmar, gaffelkakor och stoooora chokladmuffins (typ amerikanska), har bara smakat av muffinsen och den var jääääättegooood! Jag räknar in den också, jag lovar!

       (inte min hand, jag lovar) 

Ni kanske vill ha en kul bild också?!:

image156


Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0