Torsdag

är det redan, har i allfall börjat dagen med att ringa till Vårdcentralen, ska få komma till läkaren i morgon för mina onda fingrar. Har ju tidigare berättat om min nye vän som är helt otrolig, tyvärr får/ska man ju inte äta dom hur som helst och hur länge som helst utan kontakta läkare, får se i morgon om han ger mig samma el om han kan hitta på nåt annat bra istället. Jag tog sista tabletten igårmorse och det känns, jag har mest ont i tummen.

Trots det så har jag målat på morgonen, vi satte in bergvärme ifjol och då var vi tvungna att ta bort det gamla sopskåpet och där det stod har vi bytt ut och satt till brädor som jag nu har målat, jag gjorde första varvet igår och nu på morgonen gjorde jag det andra och förhoppningsvis sista varvet.

Solen verkar inte riktigt vilja komma fram idag, den verkar lite blyg, funderar faktiskt på om jag skulle gå och sätta mig och se en film, har fått några nya som jag skulle vilja se, men man vill ju inte sitta inne om solen är framme, men som det verkar nu så vill inte solen riktigt, enl SMHI så ska det regna nu och hela dagen, fast regnet har jag inte sett röken av, men det gör absolut ingenting om de har fel en sån här gång, det är värre om de säger att det är soligt och regnet sen står som spön i backen.

Blev hastigt gräsänka igår, guben var tvungen att åka till Arvidsjaur och jobba, dessa jävla datorer som ska krångla jämt, nåja, förhoppningsvis får han det att fungera så  han kommer hem imorgon.

Nu är det länge sen jag skrev nåt om vikten - det beror nog mest på att det går käpprätt åt skogen med den, raka spåret upp i luften, inte kul alls, det ska verkligen inte bli kul att göra om testen vi gjorde på jobbet före semestern, den visar ju tyvärr precis hur man skött sig, eller rättare sagt hur man INTE skött sig i sommar.
Jag vet inte när jag ska komma igång, det känns som att jag är på G men ändå inte, jag var duktig i tisdags och gympade med en gympavideo jag har, hade tänkt gympa även idag, men det känns så jobbigt när fingrarna värker så det blir inget gympande idag, tyvärr.            
Elefantdans
Nu ska jag gå och slänga mig i TV-soffan för att kolla nån film

Ha dé

Kommentarer
Postat av: Maria

Hoppas tummen blir bättre!!!

2007-08-09 @ 19:22:13
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0