Neråt!

Ja, nu ska det barka iväg neråt är det tänkt!!

Mot ett lättare liv - har blivit medlem i Viktklubb.se nu och tänkte att nu jäklar ska här gås ner i vikt!!
Som sagt - idag är första dagen på resten av mitt liv och jag hoppas att jag klarar det den här gången, vi ska ju även ha viktgrupp på jobbet så jag får ju dubbel dos, då borde det ju gå bra eller hur?!
Har till nu gjort av med i stort sett alla kalorier som jag får äta på en dag, det är ju lite synd, men jag har kvar så att jag kan ta ett päron till i kväll men sen är det stopp, SKA INTE ÄTA NÅT MER EFTER DET.

Min 6-åring har haft feber idag, vet inte vad det beror på för det har inte blivit nåt mer än det, får väl se i morron om det har brutit ut nån förkylning eller om febern är borta och inget hänt.

C har varit och hälsat på idag, det är alltid lika roligt när vi träffas, vi har så mycket att prata om att tiden går så fort, snart ses vi ju igen, när vi ska till S och hälsa på, äntligen, jag vet inte hur länge vi sagt att vi ska ta en tur till henne, men nu jäklar ska det ske!

Regnet står just nu som spön i backen, inte vidare kul. Förhoppningsvis blir helgens väder lite bättre, det får gärna vara som igår, sol hela dagen lång.

Ha dé                                    Rosa stövlar


Kommentarer
Postat av: Maria

Hur går det???

2007-08-18 @ 19:18:03
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: catta

Maria: Som svar på din fråga kan jag säga att än så länge går det super!! Har t o m fått äta lite choklad ikväll, har ändå kvar lite kcal som jag inte tänker äta upp. Det känns även jättebra, tror att jag klarar det här nu, så känns det just nu iallafall!! Håll tummar, tår för mig.

2007-08-18 @ 22:35:13
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0