Måndag

och vägning idag, det gick suveränt, över förväntan! Hur mycket??? Jag har sedan torsdag då jag börja  de med Viktklubb tappat 1,2 kg!! JIPPIE!! Jag är jättenöjd och glad, håll tummarna och tårna nu för att det fortsätter att gå lika bra.                                        
                                     image143                            image144

Var igår på en promenad, vilket kändes jättebra, hann även se en film på kvällen. Idag har jag städat och sen har jag varit på promenad igen, S följde med på sin cykel så jag tog en lite kortare variant, men jag gick ganska snabbt så jag var svettig i allafall, skoskav fick jag också, det var mindre kul, ändå hade jag plåstrat om, förbannande fötter!! Får försöka plåstra bättre nästa gång.

Har även börjat fundera på att köpa mig en alldeles egen crosstrainer, såg i reklamen idag att Jula hade en för 995 kr,          image140  SPRING NU INTE IVÄG OCH KÖP DEN SÅ DEN HINNER TA SLUT INNAN JAG BESTÄMT MIG!!!

Vi måste ändå till Luleå en sväng, är tvungen att lämna tillbaka skorna jag köpte, det bara går inte att få fötterna att gilla dom, det gick ju så bra på affärn, men inte hemma, det klämmer och skaver så jag kan inte gå, så det blir till att lämna igen dom, tyvärr för dom var verkligen söta, ser ut ungefär som på bilden fast utan slejfen.image141

Solen skiner idag och det är ju också underbart, sen ska jag iväg med 2 kompisar till en partyliteträff i Luleå ikväll och det ska också bli himla kul, lär väl vara vimmelkantig när vi åker hem av alla goda dofter som kommer att finnas.      

image142

Ha dé

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0