Luleå

Ja, igår var vi till Luleå, sonens tandläkarbesök tog högst 15 min och sen var det mammas tur på stan!!! Vi började på Elenora Laura som underklädesbutiken hette, där hittade jag TVÅ BH:ar som passade alldeles utmärkt, jag blev salig, duktig personal också, tjejen hjälpte mig verkligen, hon kunde hitta precis det som passade och sa till om det inte passade, sånt gillar jag, inga mesar som håller med om allt bara för att få sälja. Jag köpte alltså 2 st!!! En vit och en svart i samma modell.

Fortsatte sedan vidare mot klädaffärerna, hittade en klänning, jodå ni läste rätt, en till klänning, hittade ju en förra gången jag var till Luleå också, den här var lite längre och jättefin, har faktiskt på mig den just nu (med ena BH:n under), köpte även några leggings, svarta och bruna och 2 toppar, en grå och en med brun/orange toner, klänningfen gick också i brun/röda toner.
En slit och släng jacka på Stadium och ett par svarta lackpumps på Nilson, med liten klack, jag har ju så himla svårt att gå i högklackat men vill ju ändå kunna gå i fina skor ibland, jag sitter just nu med dom på fötterna för att gå in dom, klämmer lite på vänsterfoten, men det går säkert till sig, tjejen i butiken sa att de skulle göra det, forma sig efter foten eftersom det är skinn så jag hoppas att hon har rätt.

Vi var även och tittade på husvagnar, gubben vill ju som bekant ha en, vi kollade på Polar, Adria och Kabe, han blev mest förtjust i Polarvagnen, så vi får väl se hur det går, jag är ju inte lika pigg på det som gubben, men de såg ju fina ut det kan jag ju inte förneka.
Maria: Hur stor vagn har ni och hur gammal är den? Berätta lite, övertyga mig!!! :)

Bye for now!

Kommentarer
Postat av: Maria

Man vet vad man har när man har en Polar :) Vi har en Polar GLS DBD 2,5 - årsmodell 2002. Alltså en som är 2,5 m bred och med en fast dubbelsäng bak och en sk dinett som bäddas till en säng på kvällen. Även den bak. Mycket praktisk lösning i vårt fall. Kom och titta nån gång :)

2007-08-16 @ 15:28:53
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Glömde att det är en 560. Alltså 5,6 meter lång :) Fin är den...

2007-08-16 @ 18:32:55
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0