Lite shopping

har det blivit idag, vi har varit en sväng på IKEA, JYSK, Rusta.
På IKEA hittade vi 2 jättefina kontorsstolar för 395 kr/st, himla billigt, vi tog de 2 sista, sen köpte vi också en spöklampa till S, som han skulle ha som nattlampa brevid sängen, lite tidskriftssamlare och plastburkar.
På JYSK handlade jag 2 bambumattor för 175/st till min mamma, hon ska ha dom på altanen, hon har letat efter såna mattor hela sommaren.
På Rusta blev det lite tvätt-grejor och chips till barnen, jag själv skulle inget ha! G köpte Ferraribilar, en STOOOR påse, som jag naturligtvis varit och nallat ur, men jag har varit duktig och skrivit in det i dagboken på VK, jag lovar, så det blev ungefär 100 kcal för mycket idag, inte så värst mycket, med tanke på att jag fikat lite också.

Regnat har det gjort som attan idag, inte så kul väder, fast då passar det ju bra med en shoppingrunda!

Mer gurkor har jag på gång i plastväxthuset, trots att det inte är så varmt, men det är minigurkorna som växer så det knakar, de är inte lika känsliga mot kyla, jag har ju även slanggurka på gång, 2 st är ganska stora men inte färdig ännu, fast de verkar ha stannat i växten, det verkar inte ha hänt nåt där på veckor.

Jag köpte mig en crosstrainer på JULA i torsdags, premiärkörde den igår och jag trodde jag skulle dö! Herregud så jobbigt det var, har även kört idag, men det är många vilopauser under 10 min kan jag lova, imorse körde jag 5 min cross och sen en massa olika magövningar och sen 5 min cross till, svetten lackade!! Men skönt kändes det efteråt och just nu har jag träningsvärk i magen, så lite muskler där har jag allt hittat, de finns där under fläsket i allafall!! :)
Tänkte försöka köra crossen varje morgon nu veckan som kommer, eftersom jag ännu är ledig så passar det ju så bra att få det gjort innan man klär på sig, sen när jag börjar jobba blir det ju till att köra efter jobbet, men jag ska verkligen försöka den här gången, inte ge upp!! Ni får lova att stötta, peppa och pusha mig under tidens gång!

Och här kommer en (kanske passande på en lördag) bild:

image148

Kommentarer
Postat av: Maria

Och glöm inte dagens fika :) Kör hårt med crossen!

2007-08-26 @ 20:03:22
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0