Inte mycket

Nä, idag har jag inte så mycket att skriva om egenligen, men det kanske kommer allteftersom jag börjar skriva, jag gör ett försök :)

Igår var jag och B och tränade på gymmet, jag körde crosstrainern, först 5 min, var helt slutkörd, sen körde vi lite ben, armar, mage och så det sista jag gjorde var att köra crosstrainern igen i 5 min, TOTALT SLUT, herregud så jobbig den maskinen är, men det känns jävligt bra efteråt, var genomsvettig. Jag cyklade dit och hem och benen var ganska trötta när jag skulle cykla hem, det kändes nästan som att det var flera miiiil att cykla, fast det bara tar ca 10 min, JAG VILL HA EN CROSSTRAINER, vi får väl se hur det blir, ska till Luleå nån dag den här veckan, ska ju lämna tillbaka skorna som mina fötter inte gillade, då ska jag in på Jula och se om deras för 995 är nåt att ha.

Jag gjorde även ett besök på ICA igår och det gick också väldigt bra, sprang fort förbi alla godsaker (det är ju bra med motion), tog massor med frukt + att jag bara handlade efter lappen, inget mellan raderna. Duktigt va?!

Tänk att jag har klarat det här i en hel vecka nu, det är ju helt otroligt, och inte känns det svårt heller, jag äter ju precis samma mat som tidigare, har bara lagt till mer grönsaker och har inte behövt nåt att knapra på på kvällen, jo förresten, igår hade jag ganska många kcal kvar så jag åt några finn crisp, de knastrar så gott och sen smakar de ju bra dessutom, när jag var och skrev in dessa i VK så hade jag ändå massa kcal att äta så jag tog 3 digestivekex, då fick jag ihop mina kcal, ifall ni vill veta så (enl VK) innehåller 1 st digestivekex (Göteborgs Oliv) 72 kcal!! FÖR ETT ENDA JÄVLA KEX!

Se, jag har ju fått ihop lite i allafall, inte illa för en som har skrivartorka.

Tvättmaskinen har jag kört igång idag, sen har jag 2 par byxor som ev måste läggas upp, skulle behöva få det gjort nån gång, de har legat på soffan i köket i 2-3 veckor nu, men när man är ledig är det ju så lätt att säga: - Jag gör det sen istället. Jojo, det där sen brukar alltid komma dan innan man behöver det/dom.

Det verkar ju bli fint väder idag, kanske man tar sig en prommis lite senare, just nu känner jag mig lite trött.

Och här kommer en uppiggande bild till er alla:

image147

Kommentarer
Postat av: Maria

Digestive är rena döden... i kcal räknat. Har hojat nu - näradödenupplevelse...

2007-08-23 @ 20:50:07
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: Maria

Lämna genast tilbaka den. Den måste vara livsfarlig!!

2007-08-24 @ 10:31:53
URL: http://mimmimaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0