Idag

är det måndag (ifall ni missat detta!!) och jag har städat lite härhemma, det känns i tummen just nu, men men sånt är livet. Efter städningen så har jag sett på film, såg en svensk film som hette Darling - lite konstig men den gick att se, sen såg jag en film som hette The last kiss, den var bättre.
Just nu sitter jag och funderar på om jag skulle se en film till el om jag ska kolla vad som är på TV:n, vädret är ju inte det bästa, ganska passande för en TV-dag/kväll.

Imorgon ska vi till Luleå på tandregleringen med mellanpojken, han ska få sin tandställning justerad, sen blir det koll på stan, kanske vi gör några fynd, tänkte se om det finns nån kofta/jacka och ev nån tunika, jag har blivit helt såld på tunikor, herregud, de är ju superbra, täcker det mesta av det gosiga som finns, ni vet det som dallrar i mittpartiet :) . Jag ska även kolla BH:ar, tänk att det ska vara så jävla svårt att hitta en BH som passar, BH-tillverkarna tycks tro att ju större storlek man drar runt om ju större bröst har man därav jättekupor, men det finns faktiskt kvinnor som är tjocka utan bröst - jag är ett sånt exempel. Nu sätter jag min tilltro till en butik i Luleå som jag hittat i en annons, kommer dessvärre inte ihåg vad den hette, men dit ska jag i allafall så håll tummarna för mig! 

Tjoho!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Blev det nån bh??

2007-08-14 @ 10:47:58
URL: http://mimmimaria.blogg.se
Postat av: catta

Maria: Det blev TVÅ!! Eleonora Laura hette butiken och ditt kommer jag att vallfärda fler gånger, det kan jag garantera, jag kan verkligen rekommendera den butiken för alla som har svårt att hitta BH:ar som passar, suverän personal som hjälper till på alla vis, säger vad dom tycker och hittar det som passar.

2007-08-15 @ 09:03:41
URL: http://cajsacatharina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0